gwarancja

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
lex
Posty: 458
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Postautor: lex » 17 paź 2010, 1:28

Zamawiający wymagał w postępowaniu o sprzęt, aby miał 36 miesięcy gwarancji, oferent zapisał model firmy, która oferuje 24 miesięczną gwarancje, moim zdaniem nie zrobił błędu gdyż nie interesuje mnie gwarancja producenta, gdyż 36 miesięcznej gwarancji jest zobowiązany udzielić przyszły wykonawca. Ewentualnie może do karty gwarancyjne załączyć oświadczenie o "dodatkowym roku zapewnienia wszelkich analogicznych praw gwarancji do przedmiotowego sprzętu..."

Czy jestem w błędzie?

Janusz
Posty: 6557
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Postautor: Janusz » 17 paź 2010, 8:41

Jaki okres gwarancji wpisał w ofercie?

lex
Posty: 458
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Postautor: lex » 17 paź 2010, 11:50

36 miesięcy wpisał w swojej ofercie

Janusz
Posty: 6557
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Postautor: Janusz » 17 paź 2010, 16:20

Może małe wyjaśnienia i będzie ok, chodziarz nawet bez wyjaśnień jest ok ;)

lex
Posty: 458
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Postautor: lex » 17 paź 2010, 18:01

Już chcę z nim umowę zawrzeć, czekam tylko na upłynięcie terminów, ale wiem czy przegrani będą się gryźli o tą gwarancję więc pytam zapobiegawczo:)


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Problemy w udzielaniu zamówień publicznych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości