załączniki do protokołu

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
kaska26
Posty: 156
Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39

Post autor: kaska26 » 01 mar 2011, 12:47

Nowy protokół nie daje mi spokoju?
Czy dokumenty i oświadczenie uzupełniane przez wykonawców wpisujecie jako załączniki do protokołu?
Jeśli tak to czy wpisujecie je imiennie np. uzupełnienie zaśw. Naczelnika Us złożone przez firmę X, czy też ogólnie uzupełnienie zaśw.?

Janusz
Posty: 6557
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 01 mar 2011, 13:02

Tak :)

kaska26
Posty: 156
Rejestracja: 07 sty 2009, 9:39

Post autor: kaska26 » 01 mar 2011, 13:27

dzięki

ODPOWIEDZ